Przeniesienie na kierunek psychologia

Szczegółowe zasady przeniesienia na Kierunek Psychologia określa Uchwała 26/XI/2022 (załącznik nr 1)

***

***

informacje Działu Nauczania:

Przeniesienie na UPJPII

Informacje wstępne

Kwestię przeniesienia reguluje §58 Regulaminu studiów na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Podstawowym warunkiem, jaki musi spełnić osoba chcąca się przenieść na UPJPII, jest zaliczenie co najmniej pierwszego semestru studiów. Rady poszczególnych Wydziałów mogą jednak ustalić w tym zakresie dodatkowe wymogi. Dlatego zanim złożysz wniosek o przeniesienie skontaktuj się z sekretariatem właściwego kierunku, w celu uzyskania informacji, jakie są wszystkie warunki, które musisz spełnić.


Wniosek o przeniesienie

wzór wniosku: do pobrania na dole strony;
do kogo: Dziekan właściwego Wydziału;

termin: najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem semestru, którego wniosek dotyczy;
sposób składania dokumentów: osobiście we właściwym sekretariacie albo pocztą tradycyjną;
dokumenty, które należy załączyć wraz z wnioskiem:

  • odpis pisemnego zawiadomienia o zamierzonym przeniesieniu, skierowanego do osoby uprawnionej, odpowiedzialnej za opuszczany kierunek studiów prowadzony na innej uczelni,
  • odpis pisemnego zawiadomienia o zamierzonym przeniesieniu, skierowanego do Kierownika Kierunku, na który zamierzasz się przenieść. Po uzupełnieniu zawiadomienia prześlij go na adres mailowy właściwego kierownika kierunku a oryginał załącz wraz z podaniem (wzór zawiadomienia do pobrania na dole strony),
  • dokumenty poświadczające dotychczasowy przebieg studiów i uzyskane efekty uczenia się,
  • dokumenty poświadczające spełnianie dodatkowych warunków, określonych przez Radę Wydziału.

Zaleca się, aby całą procedurę rozpocząć ze stosownym wyprzedzeniem czasowym!

Dziekan, po rozpatrzeniu Twojego wniosku, wyda administracyjną decyzję o przyjęciu na studia w drodze przeniesienia albo o odmowie przyjęcia na studia w drodze przeniesienia. Decyzja ta zostanie do Ciebie doręczona pocztą. Od decyzji możesz się odwołać do Rektora Uniwersytetu, w terminie 14 dni od dnia jej odbioru. Szczegółowe informacje odnajdziesz w pouczeniu do decyzji. 


Przeniesienie poza podstawowym terminem

Regulamin studiów przewiduje także możliwość złożenia wniosku po upływie podstawowego terminu. W takim wypadku wniosek kierowany jest do Rektora.

wzór wniosku: do pobrania na dole strony
do kogo: Rektor Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie – ks. prof. dr hab. Robert Tyrała;

sposób składania dokumentów: osobiście we właściwym sekretariacie albo pocztą tradycyjną;
dokumenty, które należy załączyć wraz z wnioskiem:

  • odpis pisemnego zawiadomienia o zamierzonym przeniesieniu, skierowanego do osoby uprawnionej, odpowiedzialnej za opuszczany kierunek studiów prowadzony na innej uczelni,
  • dokumenty poświadczające dotychczasowy przebieg studiów i uzyskane efekty uczenia się,
  • dokumenty poświadczające spełnianie dodatkowych warunków, określonych przez Radę Wydziału.

.

Po zaopiniowaniu Twojego wniosku przez Kierownika kierunku oraz Dziekana zostanie on przekazany do rozpatrzeni Rektorowi Uniwersytetu, która wyda decyzję w tym zakresie, która zostanie do Ciebie doręczona pocztą. Od wydanej decyzji służy prawo do złożenia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy w ciągu 14 dni od dnia jej odbioru. Szczegółowe informacje odnajdziesz w pouczeniu do decyzji.


WPIS NA LISTĘ STUDENTÓW

W przypadku, gdy Twoja prośba zostanie pozytywnie rozpatrzona musisz dokonać wpisu na listę studentów dostarczając do właściwego sekretariatu Ankietę osoby dokonującej wpisu na listę studentów (wzór ankiety do pobrania na dole strony).

Pliki do pobrania

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Dla Twojej wygody zbieramy ciasteczka, zgadza się na to? :)

Zapisano